2 Temmuz 2012 Pazartesi

Filiz Basın İzmir


filiz basın yayıncılık

Filiz Basın İzmir Filiz Basın yayıncılık adı altında satılan Kitaplardan alıp mağdur olmamanızı tavsiye ederim. Zaten Bununla ilgili şikayetleri hemen hemen herkes dile getirmiş.
Sattığı Kitaplar kalitesiz ve pahalı
Sattığı kitaplar içerisinde yanlış bilgiler mevcut ( Rusça eğitim seti almıştım. Hep sallama  yapmışlar. Bir bilgi diğerini tutmuyor )
Yaptığınız sözleşme üzerinde oynama yapabiliyorlar. Kitabı geri almamak için süreyi azaltabilirler yani süreyi doldururlar sakın anlaşma yapıp başınıza dert almayın.
Sizlere  Şikayetvar adlı siteden bir kaç şikayeti dile getireyim.

Sayın Cansu A. isimli mağdur

FİLİZ BASIN YAYINCILIK Ürün İadesi İçin 7 Günü Doldurmaya Çalışıyorlar!

25.06.2012 tarihinde n*** k**** satıcıdan aldığımız ve iade etmek istediğimiz ürünle ilgili hala bir şey yapılmadı. Müşteri temsilcisini arıyoruz farklı biri açıyor telefonu saygısız ve laubali konuşuyorlar. Firmada sürekli bize size döneceğiz diyerek işi uzatıyorlar.

Firmanın aramamasına rağmen sürekli biz arıyoruz ama hala bir sonuç alamamış durumdayız. 7 gün bitmeden tüketici haklarına da başvuracağız.

Sayın Rabi C. isimli madur

FİLİZ BASIN YAYINCILIK Ürünü İade Edemiyoruz!

7 Kasım 2001 tarihinde bu firmadan gelen A*** denilen şahıs kitapları bize zorla sattı. İstemiyoruz dedik bakın beğenmezseniz vallahi sorgusuz sualsiz iade edebilirsiniz dedi. Bizde aldık baktım beğenmedim 2 gün sonra aradık. G**** hanım çıktı yok dışardayım, yok hastahanedeyim, su belgeler elimde değil diyerek bize 7 günü geçirdiler.
Ben bu seri istemiyorum 1.200 TL zaten hayatta etmez. Böyle pazarlama olmaz. Bir sürü şikayet var, yetkililer nerede?

Sayın Cem U.

FİLİZ BASIN YAYINCILIK Ürünü İade Almadılar! 

Geçen sene Antalya'da otelde iki pazarlamacı arkadaş vardı. İşte yabancı dil öğrenmek ister misiniz diye konuya girdiler. Benim İspanyolca'ya hevesim vardı. Sonra işte ben askere gideceğim diye almak da istemedim. Pazarlamacı arkadaşlar ise 30 gün deneme süresi var beğenmediğin taktirde iade edebilirsin dediler. Çok ısrar ettiler.

Bende aldım ve memleketime döndüğümde hiç bilgisayara bile takmadım.Çünkü içinde yanlış ve eksik ürün vardı. İtalyanca CD'leri de koymuşlar aradan 1 hafta bile geçmedi kaç kere aradım durmadan oyaladılar.Kimi zamanda telefonuma cevap vermediler.

En sonunda ihtarname çektim gönderdim sonra kargo ile ürünü gönderdim almadılar. Ben askere gittim yeni geldim ve akrabalarımı aramışlar icraya vereceğiz ödeyin diye. Ben ödeme yapmayacağım icraya verdikleri zaman bende itiraz etme hakkımı kullanacağım.

Sayın Engin C.


FİLİZ BASIN YAYINCILIK Yanlış Bilgilendirme Yapıldı! 

Benim sıkıntım şu: Filiz Basın Yayın'dan İngilizce seti aldım 1200 TL ücretli. Ama bana bunu satarken defalarca almak istemediğimi belirtmeme rağmen ısrarla satan kişi sertifika verileceğini söyledi. Ben İngilizce'yi zaten az çok biliyorum, alma sebebim sertifika almaktı.

Bu yüzden seti satın aldım. Daha sonra aradan 7 gün geçmemişti set geldi ben müşteri hizmetlerini aradım bir bayan çıktı ona sordum sertifika olayını bilgisi olmadığını söyledi. Ben ona sordum dedim ki bakın eğer sertifika yoksa ben bunu iade edebilir miyim evet edebilirsiniz biz bunun için sizi tekrar arayacağız dedi; fakat daha sonra sertifika verilmediğini ve iade edemeyeceğimi çünkü 7 günlük süreyi aştığımı söylediler.

Şu an hala 1100 TL borcum var.Sete daha dokunmadım, olduğu gibi duruyor. Geri almadılar ve elimden bir şey gelmiyor.

Yüzlerce Şikayet mevcut bu konuda

Gördüğünüz gibi Müşteri memnuniyeti 0 ve bir kaç kitap için başınızı ağrıtıyorlar. sözleşmede 50 tllik kitap almışsanız bir kaç hafta sonra o fiyat 500 TL olursa hiç şaşırmayın benden tavsiye sakın bu şirketle alışveriş yapmayın Hayatınızın hatasını yapmış olursunuz saygılar filiz basın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.